哈哈哈!看到這個題目,還真有趣
雖然不是美國人,但能解讀為受美國影響有多少??



我結果如下:





You Are 67% American



Most times you are proud to be an American.

Though sometimes the good ole US of A makes you cringe

Still, you know there's no place better suited to be your home.

You love your freedom and no one's going to take it away from you!




還蠻準的!
太多人問我:喜歡美國嗎?或是有種讓我感到,我是因為台灣不好才來美國
都讓我很不想回答他們!
有些地方美國是沒法跟台灣比的
但美國的確有些地方讓我嚮往

不同的文化讓人的視野更寬廣,不是嗎??
arrow
arrow
    全站熱搜

    jclynesth 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()